23 lipca 2015

Summertime, time, time...

One of these mornings 
You’re gonna rise, rise up singing, 
You’re gonna spread your wings, 
Child, and take, take to the sky...


Witam! To tylko kolejny blog dotyczący mody. Zamierzam dzielić się tutaj swoimi pomysłami na zestawy ubrań i dobrą (w moim przekonaniu) muzyką. Mam nadzieję, że chociaż niewielkie grono osób odnajdzie tu coś dla siebie.

Pierwsza stylizacja jest monochromatyczna i muszę ostrzec, że większość też pewnie taka będzie. Połączyłam krótki t-shirt ze spódnicą z wysokim stanem, która skradła moje serce odkąd zobaczyłam na manekinie w sklepie ostatni egzemplarz ;). Ma ciekawe rozcięcia po obu stronach, które wyglądają jakby pod spodem była druga spódnica. Nie widziałam takiego rozwiązania wcześniej i przykuło moją uwagę swoją prostotą. Lenonkami i skórzanym plecakiem starałam się przełamać eleganckie elementy tego zestawu. 


.......................................................................................................
Hello! It's just another blog about fashion. I'm going to post here my everyday outfits and lots of good music. I hope that at least a small group of people will find something interesting in here.

The first outfit is monochromatic and to be honest, I think most of them will be monochromatic too. I paired a crop top with a high-waisted skirt, which stole my heart from the moment I saw it. It looks like a mini skirt with some kind of veils in the back and in the front of it, but when you look from the other side, it looks like a maxi skirt. It grabs attention because of its simplicity. I added a leather bag and a round sunglasses to make this outfit less formal.

HOPE YOU LIKE IT!










 



Skirt- Asos
T-shirt- New Yorker
Sunglasses&shoes&necklace- Sinsay
Bag- Second hand

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajnie wszystko zestawiłaś :) monochromatyczność akurat na plus ;) dziekuje za bardzo mile slowa i zycze powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Cały zestaw bardzo mi się podoba! :D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu! ;) zapowiada się ciekawie. Świetna stylizacja! ;)
    Obserwuje liczę na to samo ;d

    Pozdrawiam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! Zestaw mi się bardzo podoba ! :*
    dziękuje za komentarz u mnie ,jest mi bardzo milo !:*
    Pozdrawiam i tez dodaje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Świetny klimat. I muzyka świetnie się też zgrywa ze stylizacją moim zdaniem :)

    http://donttalk-act.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie w tej spódnicy! Ja wciaż szukam idealnej, długiej ;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja strasznie podobają mi się Twoje paznokcie ;*
    Jeśli masz czas to prosze poklikaj w linki w ostatnim poście będę bardzo wdzięczna to bardzo ważne
    www.inadditioneverydaylife.blogspot.com
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz, nie w moim stylu, ale fajnie. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuterią i pazurkami skradłaś moje serce kobietoo!!

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ta maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Zapraszam wszystkich :dryraisins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń