25 lipca 2015

Little Wing

Well she's walking through the clouds 
With a circus mind that's running round 
Butterflies and zebras 
And moonbeams and fairy tales 
That's all she ever thinks about 
Riding with the wind. 



Dzisiejszy strój ma trochę indiański charakter. Narzuta z frędzlami w etniczne wzory (tak, szał na frędzle dosięgnął i mnie) moim zdaniem najlepiej wygląda z kolczykami- piórkami. Chcąc utrzymać biżuterię w jednej konwencji, dodałam do tego pierścionek na dwa palce przedstawiający ptaki siedzące na gałęzi. Nie mogło się obyć bez okrągłych okularów, na których punkcie mam ostatnio obsesję. Tłem dla wszystkich tych elementów jest czarna sukienka maxi. Jak Wam się podoba?

..................................................................................................
Today's outfit has an indian vibe. I paired a fringe shawl (I love fringes lately) with a feather earrings. To keep the jewerly in the same style, I added a ring with a little birds on it. I had to put on some round sunglasses which I am obssesed with. A maxi dress is a perfect base to all of this. How do you find it?


















Dress&shawl- Atmosphere
Shoes- Sinsay
Bag& sunglasses- Outlet
Ring- Second Hand

9 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz !
    stylizacja tez super !
    :*

    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ah te frędzle, wszędzie frędzle :D ( u mnie też hehe :)) ) . Mi się podoba ta moda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :)
    klikniesz w linki w nowym poście u mnie ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit:)
    dziękuje za obserwację, ja również obserwuję:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak spojrzalam na pierwsze zdjecie, mylalam, ze masz na nim takie szerokie spodnie i zainspirowalas mnie, zeby moje zalozyc z kimonem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Wszystko mi się podoba :) Będę wpadać :)

    |Blog|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślucznie wyglądasz, ale ja bym się nie czuła dobrze w takim stroju, niestety :/ nieśmiałość nie jest fajna :/
    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wyglądasz :* Te indiańskie inspiracje podobają mi się :D

    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wyglądasz jak typowa hipiska! <3 mistrzostwo :D a czarna maxi jest świetna- sama ostatnio często chodzę w mojej :)

    OdpowiedzUsuń