27 lipca 2015

I'll see you on the dark side of the moon

Black and blue 
And who knows which is which and who is who
Up and down
And in the end it's only round and round and round.
"Haven't you heard? It's a battle of words" 
the poster bearer cried. 
"Listen son", said the man with the gun 
"There's room for you inside."


Moja miłość do stylu grunge może przejawiać się w zestawach na blogu, więc mam nadzieję, że Wy też go lubicie chociaż trochę. 
Wczorajszy deszcz po tylu dniach upału dał mi szansę na założenie ciężkich, wyciętych butów, które mają tu swój debiut. Ten szary, dresowy kombinezon można zestawić na milion sposobów i planuję chociaż kilka z nich pokazać na blogu w jednym poście. Co o tym sądzicie?
..................................................................................................
My love for grunge style may appear in my outfits, so I hope you like it too. 
It was raining yesterday so I could finally wear this chunky boots after weeks of hot weather which had no mercy. This grey jumpsuit can be weared in so many ways and styles... I'm going to show just a few of them in a post sometime. Would you want to see it?







Moje miny na tych zdjęciach to efekt starań Pani Fotograf, która kazała mi recytować "Świteziankę".;)
Humaniści...



Have you ever seen a ring with legs and tale?
.............................................
Widzieliście kiedyś pierścionek z łapkami i ogonem?







Vest- DIY
Jumpsuit- Sinsay
Boots- No name
Sunglasses- Allegro.pl
Bag- Vintage
Ring- House


6 komentarzy:

  1. Kochana uśmiech masz fenomenalny ! <3
    super stylizacja ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com U mnie fit gołąbki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! :) super uśmiech ;) obserwujemy? Ja już :>
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie stylizacje! Buty przepiękne! :)
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń