26 września 2015

Z cyklu "Studenckie mieszkanie"- MEBLE Z RECYKLINGU/// RECYCLED FURNITURE IDEAS


Tak jak obiecałam- oto pierwszy post z cyklu "Studenckie Mieszkanie". Oczywiście nie jest on zaadresowany tylko do studentów. Zamierzam zamieszczać tu moje pomysły na urządzenie pięknego mieszkania, praktycznie zerowym kosztem (będą to meble i dekoracje z recyklingu), więc każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jedyną inwestycją w tym wypadku będzie odrobina czasu i chęci.

#1- Regał ze skrzynek na warzywa/// Bookstand made of lugs


Urządzając swoje mieszkanie w Krakowie wiedziałam, że będę potrzebowała regału na książki, ponieważ od października zaczynam studia. Na razie prawie nic w nim nie ma, ale już niedługo wypełni się podręcznikami i notatkami. Postanowiłam przy tym zaoszczędzić kilkaset złotych. W tym celu udałam się na bazarek, gdzie dostałam skrzynki zupełnie za darmo od dwóch miłych panów.

Skrzynki dobrze trzymają się jedna na drugiej, nie trzeba ich mocować ani przybijać. Wystarczy pomalować je farbą akrylową, lub zostawić surowe i ułożyć w dowolną kompozycję.














8 komentarzy:

  1. U mnie te skrzynki kosztują ponad 10e za sztukę,a szafka na książki w Ikea 30e,więc nie będę przepłacać,ale podoba mi się taki pomysł :) Gdybym złapała jak Ty za darmo to bym podpatrzyła i zrobiła u córki w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ;] Może wzajemna obserwacja z mojej strony już zrobione.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkradam pomysł na przyszłość! Naprawdę wygląda to świetnie. Proste rozwiązania są przecież najlepsza - ta zasada jest niezmienna i zawsze prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie praktyczne rozwiązania, myślę że kiedyś to wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie to wygląda! myślalam, że to zdjecia z jakiegoś katalogu :) w moim mieszkaniu też na pewno pojawi się taki regał ze skrzynek i być może jeszcze stół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow *.* nuby to takie proste..ale ja na to bym nie wpadła :P
    tani sposób, a wygląda barrdzo efektywnie ^^ jestem pod wrażeniem ♥
    zaobserwowałam :**
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki swietny pomysł! Zazdroszczę kreatywności;)

    OdpowiedzUsuń