25 września 2015

My unhappy, my unlucky, my little girl blue...


Honey don’t you know it’s time, 
I feel it’s time, 
Somebody told you ‘cause you got to know 
That all you ever gonna have to count on 
Or gonna wanna lean on 
It’s gonna feel just like those raindrops do 
When they’re falling down, honey, all around you.


And I know how you feel, 
And I know you ain’t got no reason to go on 
And I know you feel that you must be through. 
Oh honey, go on and sit right back down, 
I want you to count, oh count your fingers, 
Ah my unhappy, my unlucky 
And my little, oh, girl blue. 


































Sweater- SH
Top- New Yorker
Jeans&hat- Sinsay
Bag- Barellybags.pl

13 komentarzy:

  1. Jak ja lubię zdjęcia kiedy komuś śmieją się tak oczęta! wtedy widać, że to była zabawa na tej sesji :)
    bardzo podoba mi się torba! chętnie bym przygarnęła :)

    Paint it blonde - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie jedyne wyjście teraz może kiedyś rozwinie się z tego coś innego :) jestem malutka mam 160 cm wzrostu więc odpadam. Za to zawsze myślałam, żeby być photomodelką ale nie do końca wiem jak to zrobić a portale typu photomodel chyba do mnie nie przemawiają... więc na razie zostanę tutaj :)

      Usuń
  2. a na swoją atopową skórę próbowałaś kosmetyków Dermedic? Często są w dużej promocji w Superpharm i są przeznaczone właśnie do skóry suchej i atopowej :) Podoba mi się ta stylizacja , szczególnie połączenie tych butów i kapelusza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zakochałam się w Twoim stylu! Cieszę się że tu trafiłam bo mamy podobny gust :) obserwuję na blogerze i instagramie xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem :) dlatego też staram się jakoś trochę udzielać ;) a być może ktoś kiedyś coś :) życie bywa zaskakujące więc tylko trzeba próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz niesamowity wzrok! Taki przenikliwy i szczęście z nich tak mocno bije :)
    A sweter świetny,bardzo lubię takie.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice, I like your outfit. I'm your new GFC follower # 16 if you want to come on my blog ♡

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne zdjęcia! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tym kapeluszu! A co do makijażu moich oczu grafitowymi cieniami to również ostatnimi czasy takich używam tylko korzystam wtedy z innej paletki;) na insta (@pathyee) pokazywałam taki makijaż.
    Btw. zaobserwowałabym Cię tam, ale nie mogę wejść z linku na dole ktory dodałas;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie! Ten kardigan naprawdę przypadł mi do gustu, no i kapelusz! Prawdziwy must have na tą porę roku :) Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia idealnie oddają piosenkę! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń