18 sierpnia 2015

Home decor

"Springsteen is the king, don’t you think?"
I was like "hell yeah, that guy can sing"



Post miał pojawić się już wczoraj, ale wypadł mi wyjazd do Krakowa. Przez ostatnie miesiące musiałam jeździć tam kilka razy w tygodniu, ale teraz już znalazłam odpowiednie mieszkanie, więc czeka mnie przeprowadzka za dwa tygodnie. Czy interesują Was posty dotyczące dekoratorstwa wnętrz? W moim domu wszystkie meble są ze sklepu ze starociami lub stylizowane na antyki (moi rodzice zarazili mnie zamiłowaniem do stylu vintage), więc dla odmiany nowemu miejscu chcę nadać nowoczesny klimat. Jeśli chcecie, podzielę się z Wami moimi pomysłami dotyczącymi urządzenia pięknego wnętrza niewielkim kosztem. Co Wy na to?
...................................................................................................
I should've posted this yesterday but I had to go to Cracow. Over the last few months I was driving to Cracow twice a week, but I finally found the perfect apartment and I'm moving in 2 weeks! I'm going to write in here something about home decor. In my current house everything has a retro vibe, so I will decorate new place in a modern style. If you want, I can tell you all of my secrets about having a beautiful apartment and not spending much money. 



 








Shorts&shoes- Sinsay
Top- New Yorker
Necklace- No name



11 komentarzy:

  1. Swietne ma te szorty! Podobaja mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo interesują takie posty :) Także chętnie poczytam jak urządzisz swoje mieszkanie w Krakowie :)
    i boski masz sekretarzyk *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię posty o dekoracji wnętrz ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki post byłby przydatny ;)
    Bardzo podobają mi się te zdjęcia, zwłaszcza ostatnie.
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taki post o dekoracji wnętrz! Bardzo lubię takie tematy :3
    Śliczne spodenki :) Piękne zdjęcia ♥

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne spodenki i paznokcie!;)
    Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie, pomysł z dekoracjami wnętrz to zdecydowanie strzał w dziesiątke :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zobaczyłabym takie wpisy, zawsze podoba mi sie jak ktoś urządza mieszkanie :) Niestety ja musze na to jeszcze poczekać, więc podglądam rezultaty innych :)

    OdpowiedzUsuń